Služby pro realitní investory

Řízení investic, projektové řízeni a development

Naše společnost FESTCRAFT působí na českém trhu již od roku 2009 a navazuje na dlouholetou praxi ve stavebnictví. Zabýváme se výstavbou bytových domů, rodinných domů, obchodních a administrativních prostor, realitní činnosti. Nově jsme také rozšířili služby naše společností o PORADENSKÉ ČINNOSTI V OBLASTI STAVEBNICTVÍ A KOMPLETNÍ ŘÍZENÍ DEVELOPERSKÝCH PROJEKTŮ SOUKROMÝCH INVESTORŮ.

Naším cílem je vytvářet plochy pro bydlení a podnikání, efektivně provádět poradenskou činnost ve stavebnictví s maximální snahou vyhovět představám a přáním našich potenciálních zákazníků.

Nabízíme kompletní servis pro investory ve stavebnictví. Zajišťujeme pro své klienty vyhledávání příležitostí pro investice, vyhodnocujeme rizika, provádíme realizace díla, prodej nemovitostí.

Veškeré úkony provádíme v zájmu investora.

Dle požadavku investora můžeme spolupracovat na realizaci projektu na pozemku investora nebo na vyhledávání příležitostí pro realizace projektu, sestavit a kontrolovat podnikatelský plán, zajistit projektovou přípravu, povolení na výstavbu, jednaní s dotčenými úřady, spolupracovat při výstavbě, prodávat nebo pronajímat nemovitostí.

Kompletní servis pro investora

PŘED ZAHÁJENÍM STAVBY

  1. Poradenství při vyberu projektu (např. koupi pozemku vhodného pro výstavbu, činžovního domu vhodného k rekonstrukci nebo objektu nemovitosti k demolici následně vhodného pro novou výstavbu)
  2. Ověření uvažovaného záměru stavby se schváleným územním plánem
  3. Zajištění nutných vyjádření dotčených orgánů státní správy, správců sítí a účastníků řízení
  4. Zastupování stavebníka v jednání s úřady státní správy a účastníky řízení
  5. Vyřízení územního rozhodnutí, ohlášení stavby nebo stavebního povolení
  6. Kontrola projektové dokumentace, návrh opatření a úprav nedostatků
  7. Zpracování rozpočtu stavby, harmonogramu výstavby a financi
  8. Sestavení návrhu smlouvy o dílo.
  9. Příprava podkladů pro odevzdání a převzetí stavby, nebo jejích částí a účast na jednání o odevzdání a převzetí a zabezpečení zápisu do stavebního deníku
  10. Realizace výstavby

V PRŮBĚHU REALIZACE STAVBY

  1. Dodržení podmínek stavebního povolení a ostatních účastníků stavebního řízení
  2. Kontrola průběhu stavebních prací dle podmínek stavebního povolení a opatření dotčených orgánů, ověřené projektové dokumentace
  3. Projednání dodatků a změn projektu s objednatelem a následně s projektantem
  4. Spolupráce s pracovníky zabezpečujícími dohled při zajišťování souladu realizovaných dodávek a prací s projektem
  5. Přejímání a kontrola zakrývaných a dokončených konstrukcí a prací, včetně předepsaných zkoušek
  6. Provádění zápisů do předávacího protokolu a stavebního deníku
  7. Zajištění a řízení týdenních kontrolních dnů stavby
  8. Dohled, zda se provádí předepsané a dohodnuté zkoušky konstrukcí a prací, kontrolu jejich výsledků a dodání dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly a pod.)
  9. Kontrola postupu prací podle časového plánu stavby, ustanovení smluv
  10. Kontrola technologických postupů a dodržování technologických postupu
  11. péče o systematické doplňování dokumentace, podle které se stavba realizuje a evidence dokumentace dokončených částí stavby
  12. Kontrola rovinností, poloh a výšek
  13. Tvorba soupisů vad a nedodělků díla a dohled nad jejich odstraněním v termínu
  14. Koordinace jednotlivých profesí a dodavatelů při provádění stavby
  15. Dořešení konstrukčních detailů stavby s projektantem díla
  16. Fakturace stavebních prací
  17. Fotodokumentace v průběhu výstavby díla a zakrývaných konstrukcí.

PO DOKONČENÍ STAVBY

  1. Kontrola dokladů k odevzdání a převzetí dokončené stavby (prohlášení o shodě, revize, osvědčení, certifikáty, likvidace odpadů, náležitosti požární ochrany staveb atd.)
  2. Kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech a účast na kolaudačním řízení
  3. Zajištění kladného kolaudačního rozhodnutí
  4. Dohled nad odstraněním vad a nedodělků vyplývajícím z kolaudačního řízení a protokolu o odevzdání a převzetí stavby
  5. Kontrola vyklizení staveniště
  6. Zajištění zápisu zkolaudovaného díla do katastru nemovitostí a přidělení čísla popisného
  7. Řešení případných reklamací klientů v průběhu záruční doby
  8. Prodej nebo pronájem nemovitostí, správa nemovitosti.